Final Feedback

FINAL FEEDBACK

Een inhoudelijke laatste feedbackronde
om je product/dienst aan te scherpen
en zo nóg meer waarde aan je klant te bieden.

Extra paar ogen

Je hebt een prachtig product geschreven of een uitgewerkt plan voor een dienst (denk aan een ebook, webinar/masterclass, cursus, workshop, etc). 

Je product of plan staat in de startblokken, klaar om de wereld in te gaan. Maar vóórdat je dat doet, wil je nog een Final check. Is hij écht waardevol? Zit alles erin wat er in moet zitten? Of zie ik nog iets over het hoofd?

Of je hebt je product of dienst al een tijdje gelanceerd. Het loopt, maar je weet dat er meer inzit. Je klanten vertellen achteraf dat het waardevol was, maar dat het allemaal wat snel ging. Of een beetje saai werd. Of misschien zeggen ze het niet.. en valt het aantal reviews je wat tegen. Hoe kan je product nog beter aansluiten op de behoefte en het leerproces van je klant?

Zelf zit je zo ín je product, dat je zelf even niet meer ziet hoe het anders kan. Je mist de helicopterview. En je zou willen dat je een extra paar ogen had. Ogen die jouw product van een afstandje kunnen bekijken. Met een frisse blik. Een blik die zich helemaal richt op de inhoudelijke waarde.

Final Feedback

Die extra paar ogen ben ik graag voor je. 

Vanuit mijn leerkundige achtergrond kijk ik naar jouw product. Ik redigeer niet op spelling en grammatica (seriously, daarvoor moet je iemand anders hebben ;)), maar op de inhoudelijke waarde. 

Wat is de vibe van je ebook en wat communiceer je ermee? Behaal je er écht het doel mee wat je voor ogen hebt? Sluit het aan op de leervraag/behoefte van je klant? Heeft je product of dienst een logische opbouw? Waar ga je te snel en volgt je klant het niet meer, of juist te langzaam en wordt het saai?

Om die vragen te beantwoorden, kruip ik even in de huid van je klant. Daarnaast houd ik rekening met de fasen waar iemand doorheen gaat, wanneer hij of zij iets nieuws voor ogen krijgt en ervan leert. 

En vanuit die helicopterview, geef ik je Final Feedback.

"Toen ik laatst een eBook had geschreven heb ik Petra om feedback gevraagd. En daar ben ik enorm blij mee!

Ze vertelde me wat er al heel goed aan was door oprechte complimenten. Daarna gaf ze haar kritische mening over de inhoud per alinea. Ze was daarin heel eerlijk en dat vind ik zelf ontzettend fijn. Ze dacht ook mee met mijn doelgroep. Hebben zij er echt iets aan? Ze wist door haar opmerkingen en vraagstellingen mij te prikkelen om er anders naar te kijken.

Ze geeft dus niet alleen feedback maar vooral ook waardevolle inzichten. Hierdoor is mijn eBook echt waardevoller geworden.
Mozanne
Coach

Hoe gaat het in z'n werk?

Hieronder kun je Final Feedback bestellen voor €37,50.

Vervolgens stuur ik je een email met een aantal vragen, om zowel jou, als je klant te leren kennen. Voeg in je reply ook je uitgewerkte product of plan/opzet van je dienst (max. 3000 woorden) toe.

Ik verdiep me in je product/dienst en geef er per email feedback op. Dat doe ik binnen 2 weken na ontvangst van jouw product.

In het kort

– Feedback op je leerproduct/dienst per email

– Algemene ontwikkelpunten en inzichten

– Concrete tips en verbeterpunten

– Binnen 2 weken feedback

De grote kleine lettertjes en voorwaarden

NB1. De hoeveelheid en diepte van de feedback is volledig afhankelijk van de kwaliteit van je product en/of de lengte van de tektst. Stuur bij voorkeur een product/plan in met minder dan 3000 woorden. Hoe meer woorden, hoe sneller ik er doorheen zal gaan en hoe minder diep de feedback is.

Stuur je een groter product in (maximaal 6000 woorden), neem dan bij voorkeur twee keer Final Feedback af. Dat kan gewoon door in het winkelmandje het aantal naar 2 te klikken en je winkelmandje te updaten.

NB2. Mocht ik in de eerste 15 minuten van het product bekijken het idee hebben dat Final Feedback naar mijn idee te weinig toegevoegde waarde heeft voor je, dan krijg je een refund en zal ik geen inhoudelijke feedback gaven. 

Dat kan twee oorzaken hebben:

Is het omdat ik te weinig verbeterpunten zie en alleen maar lovend ben over de inhoud? Dan laat ik je dat zéker weten en heb je je eerste productreview in the pocket! Gratis en voor niets.

Mogelijk denk ik dat er fundamentele verbeteringen gemaakt kunnen worden, en dat de schriftelijke Final Feedback niet toereikend is. In dat geval laat ik je het je weten én verwijs ik je door naar de Concept Factory (In de Concept Factory gaan we 1 op 1 aan de slag om jouw product idee uit te denken en er een kwalitatief product of plan van te maken.). 

Uiteraard mag je dat aanbod afslaan, want power to you als jij vol voor je product gaat staan en de praktijk laat uitwijzen welke waarde je product biedt.

NB3. Uiteindelijk toch niet tevreden met de feedback? Laat het me weten, ik doe het namelijk graag de volgende keer beter! Een refund is niet mogelijk, gezien het verzette werk van mijn kant.